W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

REKLAMACJE
Reklamacje

Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art. 2 ust 1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art. 10 ww. ustawy. Towar nie może nosić śladów otwarcia lub uszkodzeń opakowania, musi nadawać się do kolejnej odsprzedaży. Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się z nami. Do zwracanego towaru należy dołączyć Formularz odstąpienia od umowy oraz oryginalny paragon. Klient ponosi koszty zwrotu towaru.

Przy odbiorze paczki należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku uszkodzenia, należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone należy w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny, a następnie należy się z nami skontaktować .

Reklamacja towaru krótkotrwałego (z terminem ważności do 14 dni ) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003r. wynosi 3 dni od dnia otrzymania towaru. Nie ma możliwości zwrotu towarów krótkotrwałych, które są pełnowartościowe.

Reklamacja pozostałych towarów możliwa jest w ciągu 14 dni. Czas na rozpatrzenie reklamacji przez sklep wynosi 3 dni . Towar uszkodzony zostanie wymieniony lub gdy nie będzie to możliwe to zostaną zwrócone pieniądze w ciągu 14 dni.

Zwroty oraz reklamowane towary należy wysłać pod adres: ARPOS Beata Mazurek Marek Ogórek, ul. Pasternik 8, 21-010 Łęczna

 

YzIxZT